strony Francuskie z samochodami uzywanymi Index          Stworz RMVB          strajk w TP          6125 kupie          strona Bajm          stanwex.pl


Menu Science Fiction — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress Strony z IP changerem do Tibi OTS 76 strony Internetowe zaloz na bnx.pl strony internetowe dotyczące ściąg na maturę strony z GTA San Andreas do sciagniecia strony Z DARMOWYMI DZWONKAMI nasze K300i Strony z motywami Vista na SE W910i strony z darmowymi grami do sciagniecia na PC strony nauczycieli ankiety przykłady strony z grami do pobrania dowoland Strony do sciagniecia filmów 3gp za darmo
Newsletter Your E-mail Address:

  Subscribe
  Un-Subscribe



Login here
Uid 
Pwd
            
                     
         

 

Search This Site
two or three keywords

          
Tell a Friend About This Web Site!

Your Email  
Friend's Email
Message

     

                                       

                                                                                                                                     

 
Welcome to ArticleCity.com

Science Fiction — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Temat: Jaka różnica w cenie samochodów w Polsce i w krajach Unii?
Czy ktoś się orientuje jaka jest przybliżona różnica w cenie między używanymi samochodami około 2-3 lata w Polsce oraz w krajach Unii? Przyjmijmy, że wyposażenie jest takie same, samochody są nie ... miał jakiś adres do stron niemieckich lub francuskich komisów samochodowych to byłbym wdzięczny to sobie porównam. Pozdrawiam
Źródło: topranking.pl/1611/jaka,roznica,w,cenie,samochodow,w,polsce,i,w.php



Temat: uzywane auto do 60 tysiecy
Witam, Zaczynam zastanawiac sie nad zmiana samochodu. Zdecydowalem sie na auto uzywane z rocznika 2003 lub nowsze. Oczywiscie chcialbym zeby auto mi sie podobalo, zapewnialo niezly komfort jazdy i bylo w ... 2 osob wiec nie musi byc 4 drzwiowy ale z drugiej strony nie chce typowego sportowego auta z mala iloscia miejsca - moze cos posrodku) - co do silnika to na tym etapie jest mi wszystko jedno, wazne aby auto mialo odczuwalne przyspieszenie:) - wloskie, francuskie auta mnie nie interesuja, preferowane niemieckie, japonskie, skandynawskie Jak narazie co do sedanow to podoba mi...
Źródło: topranking.pl/1612/uzywane,auto,do,60,tysiecy.php


Temat: uzywane auto do 60 tysiecy
"Boombastic" <boombasticNOS@poczta.onet.plwrote in message | Witam, | Zaczynam zastanawiac sie nad zmiana samochodu. Zdecydowalem sie na | auto uzywane z rocznika 2003 lub nowsze. Oczywiscie chcialbym zeby | auto mi sie ... do wygladu to sedan lub jakis sportowy/ciekawy wyglad (samochod | glownie dla 2 osob wiec nie musi byc 4 drzwiowy ale z drugiej strony | nie chce typowego sportowego auta z ... francuskie auta mnie nie interesuja, preferowane | niemieckie, japonskie, skandynawskie A może się już łapie Mazda RX8? Niebanalny wygląd, napęd na tył, ma nawet 4  drzwi, ale koszty utrzymania nie muszą...
Źródło: topranking.pl/1612/uzywane,auto,do,60,tysiecy.php


Temat: uzywane auto do 60 tysiecy
kris pisze: Witam, Zaczynam zastanawiac sie nad zmiana samochodu. Zdecydowalem sie na auto uzywane z rocznika 2003 lub nowsze. Oczywiscie chcialbym zeby auto mi sie podobalo, zapewnialo niezly komfort jazdy i ... glownie dla 2 osob wiec nie musi byc 4 drzwiowy ale z drugiej strony nie chce typowego sportowego auta z mala iloscia miejsca - moze cos posrodku) - co do silnika to na tym etapie jest mi wszystko jedno, wazne aby auto mialo odczuwalne przyspieszenie:) - wloskie, francuskie auta mnie nie interesuja, preferowane niemieckie, japonskie, skandynawskie Jak narazie co do sedanow to...
Źródło: topranking.pl/1612/uzywane,auto,do,60,tysiecy.php


Temat: auta z francji
Marek wrote: Witam!!! Czy Ktos zna jakies strony  www  na francuskie uzywane auta.                                     ... ogloszeniami z okolic Lyonu "le 69"  ale nie moge znalezc strony www. Generalnie odradzam, samochody sa makabrycznie drogie, wlasciwie ceny jak w Polsce.
Źródło: topranking.pl/1613/auta,z,francji.php


Temat: Polonez Wielka Firma
wszyscy kupowaliby Polonezy. Niemcy nie kupują przecież tylko Niemieckich, Francuzi francuskich itp. Po prostu chodzi o to żeby większość sprzedanych samochodów pochodziła z fabryk w Polsce. Tylko po co budować w Polsce fabryki skoro Polacy wolą auta zagraniczne, czy to nowe czy używane.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,34543388,34543388,Polonez_Wielka_Firma.html


Temat: Polonez Wielka Firma
to żeby większość sprzedanych samochodów pochodziła z fabryk > > w Polsce. > Tylko po co budować w Polsce fabryki skoro Polacy wolą auta zagraniczne, czy to > > nowe czy używane. > Co to za tok rozumowania?A jakie mieli wolec samochody-polonezy, maluchy? Gdybysmy robili dobre samochody to i Polacy by je kupowali ale trudno sie dziwic ze ktos nie chce kupowac samochodow ktorych konstrukcja siega lat 60- tych. Mi naprawde trudno jest zrozumiec kogos kto twierdzi ze polonezem sie jezdzilo dobrze ,przeciez tak naprawde to kupa zlomu byla w zaden sposob nie byl on wstanie konkurowac z podobnymi 10-letnimi samochodami zachodnimi czy japonskimi. To samo dotyczy tico ,jak mozna twierdzic i ze tym samochodem dobrze sie jezdzi .Jego jedynym atutem jest niska cena ... podobne ,ja nigdy nie kupilbym takiego samochodu.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,34543388,34543388,Polonez_Wielka_Firma.html


Temat: fotelik samochodowy nania nido move 0+
no wlasnie mam problem z francuskim. strony angielskie i niemieckie czytam, ale fr odpadaja jesli mozesz mi pomoc znajdujac jakies info na stronach francuskich bede wdzieczna. ja chcialabym traktowac ten fotelik *tylko* do przewozu maluszka np podczas zakupow lub na przejazd od samochodu do domu (jesli jest to np kilkanascie ladnych metrow). chodzi mi o to aby to byl lekki i latwy w montazu stelaz do fotelika - tak zebym nie musiala dzwigac wszystkiego w lapkach. wiem, ze mozna uzywac niektorych stelazy od wozkow - ale tan nania wyglada zgrabnie i lekko (w...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,583,11104033,11104033,fotelik_samochodowy_nania_nido_move_0_.html


Temat: Jakość używanych aut ;-)
Użytkownik "Krzysztof Pujdak" <kpuj@NOSPAMamg.gda.plnapisał w wiadomości A niestety czesto, jezeli zaczyna sie jakis spor o wyzszosc np. wloskich samochodow nad niemieckimi i odwrotnie, to argumenty, jakie padaja i z jednej, i z drugiej strony zalatuja juz fanatyzmem, zwlaszcza ze strony milosnikow "niezniszczalnych i solidnych" Deutschwagenow, dla ktorych AR rzeczywiscie psuje sie juz na zdjeciu. Pomin dysputy w necie. Na zywo to wyglada ... francuskich produktow nawet drobne problemy awansuja do rangi klopotow uniemozliwiajacych start promu kosmicznego. Czy nie tak to wyglada na p.m.s? Prawda IMO lezy po srodku. A w przypadku uzywanych samochodow bardziej liczy sie egzemplarz niz marka i model. A co do nieustajacej reklamy wloszczyzny przez "wiadome sily" na p.m.s. hehe, to z mojej strony powiem tylko jedno-jezeli ktos powtarza ciagle to samo, to staje sie nudny ;-) A czy ciagle uparcie powtarzany mit o solidnosci japonskich produktow nie stal sie juz nudny? Z drugiej strony, uparcie dlugo powtarzane klamstwo w koncu staje sie...
Źródło: topranking.pl/1611/jakosc,uzywanych,aut.php


Temat: uzywane auto do 60 tysiecy
 kris <kris.acco@gmail.comnapisał(a): Witam, Zaczynam zastanawiac sie nad zmiana samochodu. Zdecydowalem sie na auto uzywane z rocznika 2003 lub nowsze. Oczywiscie chcialbym zeby auto mi sie podobalo, zapewnialo niezly komfort jazdy i ... glownie dla 2 osob wiec nie musi byc 4 drzwiowy ale z drugiej strony nie chce typowego sportowego auta z mala iloscia miejsca - moze cos posrodku) - co do silnika to na tym etapie jest mi wszystko jedno, wazne aby auto mialo odczuwalne przyspieszenie:) - wloskie, francuskie auta mnie nie interesuja, preferowane niemieckie, japonskie, skandynawskie Jak narazie co do sedanow to ... malo konkretny ale dopiero zaczynam szukac. Moze ktos podrzuci jakis ciekawy model, najlepiej sprawdzony ale niekoniecznie:) heh, używanych aut do 60 tys. złoty jest sporaśnie dużo. Prawie wszystkie marki z wyjatkiem...
Źródło: topranking.pl/1612/uzywane,auto,do,60,tysiecy.php


Temat: Modul poduszki powietrznej w Clio
Pablo Dustet napisał(a): | Kupilem uzywane Clio (1997) z 2 poduszkami powietrznymi. Auto sprowadzone z | niemiec, remontowane i uzywane w Polsce. Ja jestem 3 wlascicielem. Ostatio | zaczelo piszczec, wiec ... to za warsztat!!??? Mialem wypadek w CLIO rocznik 12/1996 czolowo. Uderzenie ze strony pasazera i wszystko wystrzelilo!!!. Lepiej idz do innego "partnera RENAULT" Też mi argument, że Tobie wystrzeliło. IMO serwis ... Jezeli wymieniac cos to raczej tylko na oryginalne czesci (wcale nie musza byc francuskie!), chodzi o własne zycie! Kiedyś czytałem, że wymiana napinaczy i zresetowanie układu sterującego załatwia sprawę- być może ... 2,6; Punto 75SX (oba sprzedam) & 406 HDI break                  IRC: #samochody | ICQ 59505643
Źródło: topranking.pl/1618/modul,poduszki,powietrznej,w,clio.php


Temat: reno 19 co wiecie o tym samochodzie?
zajeźdźony, to powinieneś być zadowolony. Ceny używanych R19 są zauważalnie niższe niż podobnych im aut innych producentów ze zbliżonego rocznika. UWAGA: Powyższy opis dotyczy 4-letniej eksploatacji R19 hatchback 5d z roku...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,534,14649726,14649726,reno_19_co_wiecie_o_tym_samochodzie_.html


Temat: lphant
na alkomat (wspomniany środek tego nie robi) od drugiej strony możesz wpłynąć na metabolizm organizmu - aby fizjologicznie nie wydzielał takich substacji w ogóle (w pierwszym przypadku są wydzielane ale środek działa bezpośrednio po to aby zakłucić działanie alkomatu). Ale jestem zagorzałym przeciwnikiem prowadzenia samochodu po pijanemu, więc nie będę ułatwiał życia potencjalnym przestępcom i nie będę produkował takiego środka. Ale ten ... jak klucz francuski - kluczem francuskim mógłbym Cię nieźle oprawić, albo naprawić kibel. Producenci kluczy francuskich w tym układzie to są szmaty nie? BTW żeby było jasne - ja z Tobą...
Źródło: topranking.pl/1330/lphant.php


Temat: Zwiastun nowej technologii czy kolejna bajeczka ? (dlugie)
... kanapy, pasazerowie siedza twarzami do siebie. W aucie zaprojektowano dwoje drzwi: Jedne standardowe, z lewej strony dla kierowcy, i drugie z prawej, rozsuwane do przodu, dla pasazerow. Dlugosc auta 3,84 m,...
Źródło: topranking.pl/1629/zwiastun,nowej,technologii,czy,kolejna.php


Temat: Zamieszki we Francji
z drugiej mamy tam zakaz uzywania symboli religijnych w szkolach publicznych, o co jakis czas temu byla awantura (zakaz noszenia chust przez muzulmanskie uczennice). Uran na szczycie II domu, w trygonie ... Strzelca patrzy na dwunastodomowy Ksiezyc. Z powstaniem V republiki jest scisle zwiazana wojna w Algierii. Przez caly czas, gdy ten kraj pozostawal pod panowaniem francuskim do Francji naplywaly rzesze Arabow na francuskich paszportach! Ich dzieci narodzily sie juz na ziemi francuskiej i teraz tez chca skorzystac z Urana w II domu, dla nich haslo "liberte, egalite, fraternite" ciagle jest zywe. Mysle za najgorsze jeszcze przed Francja. To co mamy teraz to tylko fale niepokoju, ktore zapowiadaja powazne konflikty. Co kilka lat we Francji policja strzela do zlodzieja samochodu, z ciemna buzia i w odwecie plona samochody w maghrebianskich gettach, zbudowanych za Mitteranda. Za 4 lata Saturn zrobi kwadratury do op. Ksiezyc/Saturn a po przeciwnej stronie bedzie idacy na MC V republiki Uran. Ciekawa jestem,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11132,31561739,31561739,Zamieszki_we_Francji.html


Temat: Pelne Oblicze Polakolandii;)
różnych miejsc pochówku ekshumację czerwonoarmistów i chować ich w miejscu przeznaczonym na nowy cmentarz (Rys. 2). W końcu lat 50-tych do Oleśnicy przyjechała włoska ekipa wyposażona w duże czarne samochody i ... z obu części cmentarza niemieckiego zaczęły być używane do różnych budowlanych celów na terenie miasta. 17.09.1966 decyzją Miejskiej Rady Narodowej cmentarz uległ likwidacji [1]. W 1969 r. tzw. nowy cmentarz niemiecki ... tej strony www zna ówczesne przepisy o likwidacji cmentarzy poniemieckich? Czy MRN podejmując w 1966 r. decyzję o likwidacji cmentarz a[1], spełniła wymóg przeniesienia szczątków zwłok na inny cmentarz? Jeśli tego nie zrobiły, to może ten cmentarz formalnie dalej istnieje? Może warto to sprawdzić? Ks. W. Ozimek urządził na byłym cmentarzu niemieckim w Bystrem lapidarium (zdjęcie autorstwa K. Dziedzica pochodzi ze strony ... płyt nagrobnych ze starych cmentarzy? Gdzie są kamienie nadające się na monument? Jeśli ktoś z czytelników tej strony, zauważy płyty nagrobne użyte w mieście jako krawężniki lub płyty na ścieżkach miejskich...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,45535,87443894,87443894,Pelne_Oblicze_Polakolandii_.html


Temat: Jakość Mercedesa mitem
Solidność niemieckich samochodów - mit czy rzeczywistość 02.06.2004 08:34 / INTERIA.PL Niemiecki samochód się nie psuje, francuski jest fajny, ale bardzo delikatny, japoński wytrzymuje tylko kilka lat i ma drogie części, a włoski jest tandetnie wykonany. Stereotypy. Czy mają uzasadnienie? Niewątpliwie owe poglądy nie wzięły się znikąd. 15 lat temu, gdy powstała możliwość sprowadzenia do Polski używanych samochodów produkcji "zachodniej" Polacy ochoczo ... silnikami (możesz przeczytać o tym TUTAJ) mamy kolejną akcję serwisową koncernu z Wolfsburga. W krótkim czasie na polskich drogach zaroiło się od kilku- i kilkunastoletnich samochodów przywożonych najczęściej z Niemiec: opli, ... używane pojazdy. Na rynku szybko pojawiła się masa warsztatów, rodzimi rzemieślnicy rozpoczęli produkcję tanich części zamiennych, a ci odrobinę biegli w mechanice naprawiali swoje pojazdy w garażach, przy pomocy szwagra. Czy Made in Germany wciąż brzmi dumnie? 15 marek, 8 kategorii testowych i jeden wynik: badanie 2003 odkrywa potęgę i słabości naszych samochodów. Samochód jest jak nasz partner życiowy: jego najgorsze wady ujawniają się po latach. Miłość, jak wiadomo, jest ślepa. Samochody niemieckie szybko stały się więc cenione w Polsce. Inaczej było z autami francuskimi czy włoskimi. Fiat kojarzył się jednoznacznie jako Fatalny Samochód Osobowy (FSO), a pojazdy francuskie nie cieszyły się sympatią często ze względu na zbyt skomplikowaną budowę. Zresztą, od zawsze było wiadomo, że Niemcy to solidny naród... Kliknij / INTERIA.PL Owo przekonanie o bezawaryjności samochodów niemieckich tkwi w Polakach do dziś. Nastoletnie golfy na rynku wtórnym cieszą się dużym popytem, a ich cena jest często wyższa niż przykładowo kilka lat młodszej, lepiej wyposażonej i dysponującej większym silnikiem i mocą alfy romeo... Bo przecież alfa się psuje i ma drogie części. Poza tym, kto to umie naprawić? Popularność aut niemieckich ma też ciemną stronę. Istnieje bardzo duże zapotrzebowanie na tanie części (tylko dlaczego, skoro te auta się nie psują?), co powoduje, że np volkswageny "cieszą się" dużym wzięciem wśród złodziei.. Potem takie samochody rozbiera się na części, które trafiają na giełdy. Kliknij / INTERIA.PL Czy ma więc uzasadnienie płacenie więcej tylko za świadomość posiadania samochodu "Made in Germany"? Silniki Volkswagena nie lubią mrozów! Volkswagen zapowiedział, że ... kilkuletniego samochodu w niewielkim stopniu zależy od producenta, a głównie od poprzednich właścicieli. Jakże często jest spotykane podejście - jedzie? to znaczy, że sprawne. Czy można usłyszeć gorszą antyreklamę samochodu, który ... nie ma prawa zatrzymać się sam na drodze. Jeśli tak się stanie - to znaczy, że coś przegapiliśmy. Co się psuje w... Producenci coraz częściej wzywają do serwisów właścicieli samochodów, w których wykryto usterki. W ostatnim okresie jest coraz więcej takich przypadków. Czyżby jakość samochodów malała zamiast rosnąć? To jedna strona medalu. Stereotypy zupełnie tracą sens w wypadku nowych pojazdów. Dokładnie wszyscy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,59,15310525,15310525,Jakosc_Mercedesa_mitem.html



 

 


Copyright 2001-2099 - Science Fiction — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress